“Ելք” հաշվետվություն

Բարև ձեզ, ես Նարեկ Ղարիբյանն եմ։ Ես Արևմտյան դպրոցի 3․2 դասարանից եմ։

ՈՒնեմ բլոգ, որը բացվել է  երկրորդ դասարանում։ Ես բլոգում ունեմ տասնվեց բաժին, դրանք են․

Ես սարքում եմ մուլտֆիլմներ Pivot Animator ծրագրով։ Իմ անիմցիյաներից են․

Ես կարդում եմ վարժ, երբ ուշադիր եմ լինում ու չեմ շեղվում։ Նույնը կարամ ասեմ մաթեմատիկայի մասին։ Ես սիրում եմ մաթեմատիկա առարկան, որովհետև նա սովորացնում է մարդուն ճիշտ հաշվել։ Ես լավ նկարում եմ, այնքան լավ եմ նկարում, որ Ընկեր Անուշը ինձ ասել է, որ ես դառնալու եմ հայտնի նկարիչ։ Այտ պատճառով ես ընտրել եմ նկարչությունը որպես ընտրության գործունեություն։
Ահա իմ նկարներից․
 

Որոշ նկարներ Ընկեր Անուշը վերցրել է ցուցադրելու համար։

Այս տարի ես լիքը ֆլեշմոբների եմ  մասնակցել։

Աշխատում եմ բլոգիս edublogs.org հարթակում, աշխատում եմ word ծրագրով, Quizizz, Video

Editor ծրագրով, Paint ծրագրով։

Առցանց ուսուցման համար աշխատել ենք Microsoft Teams ծրագրով։

    Մասնակցել եմ տոնական միջոցառումներին, ծեսերին, տոնավաճառին զինվորներին օգնելու համար, մարզումների, բոլոր ճամփորդություններին, վաղն էլ գնում ենք ճամփորդութույն դեպի Սևան։
    Ես ուժեղ եմ, արագաշարժ եմ, ու լավ կարամ ծառ մագլցել։ Այս տարի ես սկսել եմ անգլերեն լավ սովորել, բայց իմ մոտ ամենալավը ստացվում է ռուսերենը։
    Ես սիրում եմ իմ դասատուներին։

    Թողնել պատասխան

    Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով